中伏面膜T^T

每次入新貨都會先試一試再推介比大家,但今次中伏🤦🏻‍♀

因為有德國同事推薦這個Peel Off Mask,話乾左後搣出面膜就可以連同死皮一同撕下,皮膚就會好似剝殻雞蛋般滑滑~所以我地就深信不疑咁入左貨......

但店主C到手就心思思想試試,一開包裝倒出後,發現內裡係藍色....仲要有閃粉既Gel狀液體...............好詭異...

上面係好好好好好"攻"眼..........🤦🏻‍♀🤦🏻‍♀🤦總知就係好唔舒服咁上面..

就住呢兩點,即使佢撕下後皮膚係滑左,我地都決定報銷左呢幾十包面膜.....

因為我地真係唔會賣出我地覺得唔掂既產品!!
我地亦唔希望有客人買完係覺得唔好用🔥🔥
我地相信堅持入好用既產品終會有人欣賞🔥🔥🔥

49小店一定得




留言

此網誌的熱門文章

alverde NATURKOSMETIK 有機金盞花潤唇膏

L.O.V 唇膏

Balea 孖裝防敏感潤唇膏